Αναζητήστε το επόμενο σας ταξίδι εδώ

"Τα ταξιδιωτικά γραφεία στη νέα εποχή": Η μεγάλη επιστροφή


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΤΕΠΥ ΚΟΥΡΕΛΛΟΥ

Ο νέος ρόλος του ταξιδιωτικού πράκτορα ως συμβούλου δεν περιορίζεται στο κλείσιμο εισιτηρίων και διαμονής, αλλά επεκτείνεται και στη δημιουργία μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Ήταν αρχές της δεκαετίας του 1980 όταν οι υπολογιστές έκαναν δειλά την εμφάνισή τους στον εταιρικό κόσμο οι επαγγελματίες που αγκάλιασαν την τεχνολογική τάση ήταν τα ταξιδιωτικά γραφεία. Δύο δεκαετίες μετά, η σαρωτική τεχνολογική επανάσταση και η επικράτηση του διαδικτύου απειλούσαν την ίδια τους την ύπαρξη. Από τη μια τα ηλεκτρονικές πλατφόρμες, οι απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία και οι νέες ταχύτητες του ίντερνετ, και από την άλλη οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και η Airbnb άλλαξαν τον τρόπο που ταξιδεύουμε.  Αυτό ειναι αλήθεια;
 
Κομφούζιο πληροφοριών

Πριν από δεκαπέντε χρόνια, τα πράγματα ήταν πιο συγκεκριμένα, ενώ σήμερα ακόμα και η επιλογή του τόπου των διακοπών γίνεται όλο και πιο χρονοβόρα. Η πληθώρα πληροφοριών από αμέτρητες πηγές προκαλεί κομφούζιο στον ταξιδιώτη. Σύμφωνα με έρευνα του IBM (Institute for Business Value / New York Times, 2019), από δείγμα 2.000 ταξιδιωτών το 20% απάντησε ότι χρειάστηκε περισσότερες από πέντε ώρες για να οργανώσει το ταξίδι του

Τα ξενοδοχεία αυτοδιαφημίζονται ως το ένα πιο πολυτελές από το άλλο, τα online αεροπορικά εισιτήρια είναι «ευκαιρία» –για συγκεκριμένες ώρες και εποχές–, ενώ όσοι δεν διαβάσουν τα ψιλά γράμματα μπορεί να οδηγηθούν σε περιπέτειες. 

 «Σε μια εποχή όπου οι ιστοσελίδες και οι εφαρμογές κράτησης ταξιδιών είναι δεκάδες και οι ταξιδιώτες μπορούν να προγραμματίσουν ένα ολόκληρο ταξίδι χωρίς να μιλήσουν με ένα πραγματικό πρόσωπο, οι επαγγελματίες ταξιδιών είναι σε μεγάλη ζήτηση, απλώς δεν τους αποκαλούν πλέον “πράκτορες”. Σήμερα, ο τίτλος της βιομηχανίας γι’ αυτούς τους επαγγελματίες σχεδιασμού ταξιδιών είναι “σύμβουλοι”. 

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν γίνει έμπιστοι σύμβουλοι, όπως οι οικονομικοί σύμβουλοι, που κάνουν τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία καλύτερη για τους ταξιδιώτες, δίνοντας μέγιστη αξία μέχρι το τελευταίο ευρώ που θα δαπανήσουν. Η σύγχρονη γενιά συμβούλων έχει μια συνεργατική σχέση με τους πελάτες τους. Η διαδικασία για να δημιουργηθεί το τέλειο ταξίδι περιλαμβάνει μια συζήτηση μαζί τους για το τι θέλουν και δεν θέλουν».

Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία φαίνεται ότι προσαρμόστηκαν στην υπερηχητική εποχή του ίντερνετ, λειτουργώντας μια υβριδική προσέγγιση online/offline, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούνται. Ωστόσο, οι ενδιαφερόμενοι πριν φτάσουν στον ταξιδιωτικό πράκτορα, έχουν ήδη κάνει τη δική τους διαδικτυακή έρευνα.

Ο άνθρωπος κάνει τη διαφορά
«Ο ταξιδιώτης θέλει πάντα να νιώθει ασφαλής, αλλά και μοναδικός. Και αυτά είναι τα δύο στοιχεία που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο τουριστικός πράκτορας για να είναι επιτυχημένος. Ταξιδεύοντας κάποιος μέσω ενός ταξιδιωτικού γραφείου, νιώθει πιο ασφαλής, γιατί, οτιδήποτε κι αν του τύχει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα βρεθεί η κατάλληλη γι’ αυτόν λύση. Σε σχέση με τον σχεδιασμό του κάθε ταξιδιού, ο τουριστικός πράκτορας που γνωρίζει πώς να συνθέσει μια πρόταση προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε πελάτη του θα είναι σίγουρα επιτυχημένος, γιατί αυτό που όλοι αναζητούν είναι να νιώσουν ότι κάποιος δίνει σημασία στις προσωπικές τους προσδοκίες και ζητούμενα».

Οικονομικά, όμως, τι συμφέρει;

«Εξοικονόμηση χρημάτων». Αυτό είναι το κύριο μέλημα για τη συντριπτική πλειονότητα των ταξιδιωτών. Έτσι, όσοι στρέφονται σε διαδικτυακούς τόπους στην πραγματικότητα απλώς θέλουν να πετύχουν καλύτερες τιμές. Όμως η μακρόχρονη και σωστή συνεργασία του ενημερωμένου ταξιδιωτικού πράκτορα με τα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές ή ναυτιλιακές εταιρείες είναι αυτή που εγγυάται καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Αυτή η σχέση τούς επιτρέπει να κάνουν στους πελάτες τους καλύτερες προσφορές, κυρίως για να «πουλήσουν» μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία και όχι ένα «πακέτο». Επιπλέον βάζουν στον χάρτη νέους προορισμούς.

 

Τι λένε οι επαγγελματίες
 «Η τεχνολογική επανάσταση βοήθησε ώστε να φτάσει η πληροφορία στον τελικό καταναλωτή. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ο ταξιδιώτης έχει τη δυνατότητα και τη γνώση να βρει αυτό που ψάχνει. Γεμίζει από πληροφορίες και από εικόνες οι οποίες τον στέλνουν από τη μία σελίδα στην άλλη, με αποτέλεσμα να “χάνεται”. Ο ταξιδιωτικός πράκτορας είναι συνεργάτης των αεροπορικών εταιρειών, είναι αυτός που καθοδηγεί και έχει την ευθύνη για την πρόταση που κάνει.









Επικοινωνήστε μαζί μας

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.
Τα πεδία με (*) είναι υποχρεωτικά προς συμπλήρωση.

 




Η εταιρεία μας διατηρεί και επεξεργάζεται δεδομένα σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR (EE 2016/679) και για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται προς εξυπηρέτηση κάθε έννομου συμφέροντος ή υποχρέωσης της και για την θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων.
Πληροφορίες για την Προστασία Δεδομένων



Πληκτρολογήστε τον κωδικό που εμφανίζεται παρακάτω:

salt-51F42D3F 


Εκδρομές στην Ευρώπη

Newsletter


ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΔΕΙΑΣ Ε.Ο.Τ.(ΜΗΤΕ) : 0933Ε60000204101
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ
Login-iconLogin
active³ 5.4 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης